Odsłon : 380617

▶ Zobacz również:
▶ Subskrybuj:
▶ Daty emisji i powtórek znajdziesz na stronie
▶ Obserwuj nas na Instagramie:
▶ Dołącz do nas na Facebooku:

Błąd ludzki? Niesprawna maszyna? Awaria? Uszkodzona część? Zaniedbania? A może kilka czynników, które wystąpiły jednocześnie i doprowadziły do katastrofy? Kiedy samolot znika z radarów, wpatruje się w nie cały świat. Kiedy okazuje się, że maszyna się rozbiła – wszyscy zadają sobie jedno pytanie: jak to się stało? Prześledźcie z nami działania ekspertów, którzy w serii “Katastrofa w przestworzach” postarają się rozwikłać zagadki najbardziej tragicznych zdarzeń na rynku lotniczym. Raport specjalny w każdym z odcinków przedstawi katastrofy lotnicze. Pokażą one historie samolotów pasażerskich skazanych na katastrofę. Piloci będą robić wszystko, by uchronić maszynę przed rozbiciem. W takiej sytuacji nie będą mieli możliwości popełnienia nawet najmniejszego błędu.

#nationalgeographic #natgeopl #katastrofawprzestworzach

46 odpowiedzi

  1. To gdy leciał nad miastem przez tyle godzin Stuart nic nie zrobił tylko pod koniec skoro miał butlę z tlenem mógł zrobić cokolwiek Od razu

  2. Ja leciałam cztery razy samolotem do Grecji i do Hiszpanii jak wracałam z Hiszpanii samolot zaczął spadać ale potem było wszystko dobrze jak się człowiek na ogląda to się potem boi😂❤

  3. 4 razy samolotem do Grecji i do Hiszpanii i się boję ale raz jak wracałam z Hiszpanii to samo ale zaczął spała trochę się bałam ale jak ja to oglądam to się tak teraz boję że pilot na przykład ci się zamknie no i nas zab*je

  4. Ci ,ktorzy stracili przytomnosc w katastrofie w Grecji mieli szczescie w wielkim nieszczesciu nie zdawali sobie sprawy z tego co sie dzialo 😢😢😢😢😢😢😢 R.I.P

  5. W jakim celu pilot ma możliwość aby manualnie sterować ciśnieniem w kabinie, jesli automatycznie robi to system?

    Jesli wypadają maski tlenowe, stewardzi informują pilotów o zaistniałej sytuacji.

    Czy naturalnym odruchem pilotow nie powinno być sprawdzenie w.w przełącznika?

  6. Wyyytlumacze wam ten przypadek
    Bo oglądałem już całości
    W czasie lotu eksplodował jeden silnik
    Drugi się urwał i został zgubiony
    Został uszkodzony system sterowania klap ale tylko z jednej strony samolotu tam gdzie była eksplozja
    Druga strona skrzydła działała
    W momencie podejścia do lądowania
    Jest procedura wysunięcia klap i zmniejszenia prędkości
    W tym przypadku wysunęły się klapy tylko z lewej strony dając siłę nośną tylko po lewej
    Przy małej prędkości nie do skompensowania sterami wychylenia na skrzydłach
    Niestety załoga za późno się zorientowała że powinna ladaowac nie standardowo bez klap
    I złamać podwozie przy awaryjnym lądowaniu i kadłub
    Bo nadal miała mnóstwo paliwa nie zrzuconego i pełna ładownie cargo…

  7. 1 katastrofa część która trzymałą silnik numer 3 pękał na skutek zmęczenia materiału przez co silnik sie oderwał i uderzył w silnik obok skutkując tym że oba silniki odpadły z samolotu
    2 katastrofa to z tego co pamiętam nie udało sie wyjaśnić przyczyny wypadku
    3 katastrofa rozszerzone samobójstwo
    4 katastrofa złe oznakowanie pasa i nie znajomość jeżyka
    5 katastrofa nie oglądałem więc nie wiem czemu sie rozbiła na pasie

  8. Takie sklejone razem różne wypadki to źle się ogląda. Wszystko dzieje się za szybko jakby to była jedna tylko tragedia. Pp prostu zrobiliście mockę

  9. Jejku idziesz spac bezpiecznie w domu i sie juz nigdy nie obudzisz ,bo człowiek się nie spodziewał ze mu samolot wleci ,masakra

  10. Ten pilot samobójca. Niemcy się zasłaniają tajemnicą lekarską, nikt temu doktorkowi nie kazał ogłaszać światu na co choruje facio. Za tą katastrofę odpowiada bezpośrednio jego lekarz ponieważ wydał zgodę na dalszą pracę. Miał mu wystawić niezdolność i koniec tematu!!!!!!!!!